loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 127 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)
فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید ایده های دست دوم شما به حقیقت بپیوندند و در این مسیر نیز لازم باشد تابه یک سفر هوایی بروید. خوب است که به برنامه ریزی های خود اهمیت دهید، اما اگر مشکل مالی دارید، لازم نیست همه آنها را یک جا به انجام برسانید. در ضمن، برای پیشبرد بهتر اهداف خود باید به کلاس های آموزشی در حوزه تکنولوژی بروید و با علم روز آشنا شوید. ارتباطات شما با دیگران امروز جدی تر از همیشه است. لازم نیست خیلی هم خشک و خشن باشید. شما و شریک عاطفیتان هر دو از این که همدیگر را دارید، خوشحال هستید. برای اینکه لحظه های شادی را هم در کنار هم تجربه کنید، بهتر است در مورد علاقه مندی های خود با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید با برخی مشکلات یا موانع در مسیر رسیدن به اهداف خود مواجه شوید. استرس نگیرید و سعی کنید با فکر باز برای برطرف کردن آنها راهکار عقلانی پیدا کنید. البته این را هم در نظر داشته باشد که از نظر مالی و کاری امروز خیلی وضعیت خوبی را شاهد نخواهید بود. تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید تا بدون روی دادن اتفاق بدی، امروز تمام شود. در رابطه عاطفی خود اما این فرصت و شهامت را دارید تا در مورد علاقه مندی ها و اهداف خود با شریکتان حرف بزنید و با هم به نتیجه های خوبی برسید. می توانید برای آینده و شادی بخشیدن بیشتر به رابطه خود برنامه ها جالبی طرح ریزی کنید.

 

yasin بازدید : 100 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:
شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!
حافظ:
بس گل شکفته می‌شود این باغ را ولی کس بی بلای خار نچیده‌ست از او گلی
حافظ مدار امید فرج از مدار چرخ دارد هزار عیب و ندارد تفضلی
تعبیر:هرگز بدون رنج و زحمت به جایی نخواهی رسید. بنابراین بهتر است که کار و کوشش کنی تا به مقصود برسی. زندگی همیشه بر وفق مراد نمی چرخد. باید صبر و تحمل کرد و رنج و زحمت ها را به شادی و سرور تبدیل کرد.

 

yasin بازدید : 85 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:
امروز شما در حالی که وانمود می‌کنید بیشتر جنبه‌های شخصیتی خود را قبول دارید می‌خواهید غرغرو بودن و ایرادگیری خود را پنهان کنید. بنابراین بهتر است به جای تظاهر کردن دلیل نگرانی‌های خود را به دیگران بگویید.
حافظ:
سزدم چو ابر بهمن که بر این چمن بگریم طرب آشیان بلبل بنگر که زاغ دارد
سر درس عشق دارد دل دردمند حافظ که نه خاطر تماشا نه هوای باغ دارد
تعبیر:مشکلات و سختی ها طبیعی است. باید با ایمان و امید با آنها روبرو شوی. با امداد از دوستان مشفق می توانی بر سختیها فائق و پیروز شوی. با صبر و شکیبایی، زندگی شیرین و راحت می شود

 

yasin بازدید : 72 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:
امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.
حافظ:
تو پنداری که بدگو رفت و جان برد حسابش با کرام الکاتبین است
مشو حافظ ز کید زلفش ایمن که دل برد و کنون دربند دین است
تعبیر:در راه رسیدن به مقصود دچار گرفتاری و مشکلات شده ای. از مکر و حیله ی دشمن در امان نباش زیرا به موقعیت تو حسادت می ورزد. با کمی درایت و توکل بر خدا می توانی به مقصود خود نائل شوی.

 

yasin بازدید : 83 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:
شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.
حافظ:
گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران یاد باد
راز حافظ بعد از این ناگفته ماند ای دریغا رازداران یاد باد
تعبیر:گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید.

 

yasin بازدید : 64 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

فال اردیبهشت:
شما تنها کسی نیستید که مجبور شده‌اید کارهایی انجام دهید که خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یکی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ کنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت کردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشکل رسیدگی کنید.
حافظ:
یار دلدار من ار قلب بدین سان شکند ببرد زود به جانداری خود پادشهش
جان به شکرانه کنم صرف گر آن دانه در صدف سینه حافظ بود آرامگهش
تعبیر:مسائل زندگی را جدی بگیر و از آنها سرسری نگذر. قدر خود را بدان و اعتماد به نفس داشته باش. بی مسئولیتی در زندگی خانوادگی بزرگترین آفت است. از مشورت با دیگران بهره مند شو

 

yasin بازدید : 85 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:
امروز تمایلات شما بوسیله ورود ماه به پنجمین خانه از "عشق" شما برانگیخته شده است. اما این اتفاق فقط در رابطه با عشق نمی افتد؛ بلکه شما راه های زیادی پیدا می کنید تا از اسرار دل تان سخن بگویید. به خودتان قول دهید که هرچه در دل دارید را بدون ترس از قضاوت دیگران و یا پاداش بگویید. این کار را فقط برای لذت خود انجام دهید و نه به هیچ دلیل دیگری!
حافظ:
بس گل شکفته می‌شود این باغ را ولی کس بی بلای خار نچیده‌ست از او گلی
حافظ مدار امید فرج از مدار چرخ دارد هزار عیب و ندارد تفضلی
تعبیر:هرگز بدون رنج و زحمت به جایی نخواهی رسید. بنابراین بهتر است که کار و کوشش کنی تا به مقصود برسی. زندگی همیشه بر وفق مراد نمی چرخد. باید صبر و تحمل کرد و رنج و زحمت ها را به شادی و سرور تبدیل کرد

 

yasin بازدید : 102 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

فال  متولدین فروردین:
امروز واقعیات شما را متوجه مسائل مادی و زمینی می کند ولی نباید به دیدگاهی که روز گذشته داشتید پشت کنید. شاید، بعضی از عقاید شما به نظر غیرواقعی باشند ولی ممکن است حداقل یکی از آن ها ارزش بررسی بیش تر را داشته باشد
حافظ:
نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش

yasin بازدید : 90 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 فروردین:
امروز واقعیات شما را متوجه مسائل مادی و زمینی می کند ولی نباید به دیدگاهی که روز گذشته داشتید پشت کنید. شاید، بعضی از عقاید شما به نظر غیرواقعی باشند ولی ممکن است حداقل یکی از آن ها ارزش بررسی بیش تر را داشته باشد
حافظ:
نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش

 

yasin بازدید : 109 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

 فروردین:

امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است که شما دوست دارید افق فکری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین که بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ کنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی که امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌کند و می‌تواند در کنار چیزهایی که قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان کنید.

حافظ

:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هیچم خبر از هیچ مقامی نفرستاد

حافظ

به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پیامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است

 اردیبهشت:

بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.

 

yasin بازدید : 75 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:

امروز روحتان فقط می خواهد که آزاد شود. به دنبال آزادی کامل شخصی، در رویای پیشرفت در همه چیز هستید و امید دارید که افقهایتان را گسترده کنید. احتمال دارد که از یک دوست دور بشنوید و یا یک ایمیل دریافت کنید.

اردیبهشت:

امروز قرار است که روز پر مشغله ای باشد. برایتان ساده نیست تمام رخدادها را پیش بینی کنید. ناتوانیتان برای یک تغییر در آینده ممکن است که تاهنگام عصر شما را عصبی کند. نباید به غریبه ها، خارجی ها، ماموران بین الملل، کارکنان پزشکی، مامورین بیمه و غیره اعتماد کنید.

 

yasin بازدید : 85 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

برج حمل (فروردین)

شما بیشترین کارت ها، گل ها، و شکلات ها را هدیه می گیرید. البته فکر کنم بدتان هم نمی آید که خودتان هم برای خودتان گل و شکلات بفرستید!


برج ثور (اردیبهشت)

یک دسته گل قاصدک، شکلات های ارزان قیمت و شامی در یک رستوران فَست فود؟ نگران نباشید، احتمالاً دارید کابوس می بینید!

yasin بازدید : 87 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

فروردین:

امروز برای شما روز خوبی است تا بدهی هایتان را صاف کنید، به دیگران کمک کنید و یک قولی که مدتهاست فراموش کرده اید را عملی کنید. امروز میل و علاقه بسیار فراگیر شما باعث می شود که تمام محدودیت ها را فراموش کنید و با میان بر به هرچیزی که می خواهید برسید. اگر نتوانستید خیلی روشن عمل کنید، به جای آن مخفیانه کارتان را بکنید.

 

yasin بازدید : 70 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

فروردین: شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

yasin بازدید : 56 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

فال روزانه 10 / 12 / 1392

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا اخیرا به این فکر می کنید که شغل خود را تغییر دهید؟ اگر این طور است باید احساسات خود را کنار بگذارید تا بتوانید با منطق و به طور مناسب این کار را انجام دهید. اگر احساسات را در تصمیم گیری های خود دخیل کنید، احتمال اینکه اشتباه کنید و با مشکل مواجه شوید، بسیار زیاد است. در اینترنت جست و جو کنید و همه مطالب و منابع مرتبط با ایده های خود را مطالعه کنید تا بی فکرانه وارد مسیر اشتباه نشوید.

yasin بازدید : 54 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

 

 

 

فروردین:



اگر اهل کارهای باغبانی و کشاورزی هستید و از بیلچه و وسایل قدیمی استفاده می کنید، امروز دیگر زمان به‌روز شدن است. به وسایل و دستگاه هایی فکر کنید که بتوانید بهترین استفاده را از زمین های خود ببرید. از اینکه برای خرید این وسایل هزینه کنید، ترسی به دل راه ندهید زیرا باعث راحت تر شدن زندگی شما می شوند. امروز اگر خود را به جریان رویدادها بسپارید به نتایج دلخواه می رسید. اگر حتی یک دقیقه برای فکر کردن به کارهای خود زمان بگذارید، در رفتار خود تغییر ایجاد می کنید و این می تواند به بهبود رابطه شما کمک بسیاری کند. به ویژه در زمینه ارتباط برقرار کردن با فردی که دوستش دارید باید کمی تجدید نظر کنید.

 

yasin بازدید : 105 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

فال روزانه 08 / 12 / 1392

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

امروز را به طور کلی در رویا سپری خواهید کرد. فردی خارجی یا کسی که در کشوری دیگر اقامت دارد به ملاقات شما می آید و دید تازه ای در مورد زندگی در سرزمین های دور به شما می دهد. همه آدم هایی که امروز با آنها ملاقات می کنید بسیار جالب هستند و می توانید لحظه های خوبی را در کنار آنها سپری کنید. اگر به سفر تمایل دارید امروز می تواند روز خوبی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی باشد. حتی آمادگی روحی برای عاشق شدن نیز دارید. اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید، در این تصور خواهید بود که آیا مسیر درست را طی می کنید. او را دوست دارید اما مسایلی هم هستند که چندان خوشایند به نظر نمی رسند. به هر حال، یا باید دید خود را عوض کنید یا آدمتان را.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز با همه وجود خلاقیت شما گل می کند و می توانید کلی ایده های خوب و ناب ارایه دهید. انرژی های فکری و جسمی شما نیز در این مسیر بسیار به شما کمک می کنند که می توانید هرکاری را آغاز کردید، تا انتها پیش ببرید. با شک و تردید و معطل کردن به هیج جا نمی رسید. هر چیزی تصور می کنید درست است، انجام دهید و غفلت نکنید. هر لحظه زندگی را باید غنیمت شمرد. شاید رابطه عاشقانه شما آن طور که تصور می کردید، پیش نرود. شاید برای یک ملاقات دونفره برنامه چیده بودید، اما جور نمی شود. همیشه رویدادهای ناخواسته پیش می آیند. خیلی سخت نگیرید و با دید مثبت به مسایل نگاه کنید.

 

yasin بازدید : 86 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

فروردین:


وقت آن رسیده که مسئولیت را به کس دیگری بدهید. به خودتان کمی استراحت بدهید و کار متفاوتی انجام بدهید. بگذارید دیگران هم کمی فرمان امور را بدست بگیرند. باید آن ها هم برای جایی که می روید و کارهایی که می کنید نگران شوند. این شرایط جدید بی مسئولیت هم می تواند بامزه باشد.

اردیبهشت:


روابط در حال به تعادل رساندن قدرت هستند. اگر بخواهید مسئولیت هایی را قبول کنید ایرادی ندارد، ودلی اگر سلطه جو باشید بازنده خواهید بود. تعادل خیلی مهم است و برای یک زندگی شاد از اولین عناصر است. حتی اگر اوضاع کمی مغشوش به نظر می آیند، بگذارید که دیگران هم مسئولیت هایی داشته باشند. خوشحال باشید که می توانید هر چیزی که به هم ریخته است را درست کنید.

 

 

 

yasin بازدید : 99 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 05 اسفند 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کارآیی شما انتقاد کنند. شاید شما روش خود را عوض کرده تا آنها را گیج کنید، بنابراین از دید آنها خارج می‌شوید. متاسفانه این تاکتیک باعث می‌شود ذهن کسانی که با شما صمیمی‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به عنوان وسیله ای محرک استفاده کنید تا الهام بخش آنها برای رسیدن به رویاهایشان باشید.

 

yasin بازدید : 83 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 4 اسفند 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما این کار را آنقدر خوب انجام می‌دهید که برای دیگران خوشایند به نظر می‌رسد و از رهبری شما استقبال می‌کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید؛ این کار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل  به یک روز به یاد ماندنی می‌کند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می‌شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می‌بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

yasin بازدید : 61 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)



فال روزانه،فال روز شنبه 3 اسفند 92

 

فروردین:


 

مسئولیت های بزرگی دارید و این مسئولیت ها دارند نابودتان می کنند. با دوستانتان تماس برقرار کنید، ممکن است کمکی از راه برسد. امروز به چیزهایی به غیر از مشکلات شخصی فکر کنید. این دیوانگی است که به جای مشکلات خودتان به مشکلات دیگران بیندیشید. امشب شب فیلم دیدن با خانواده است.

 

 

 

اردیبهشت:


 

امروز شرایط نسبتا آرامی دارید. هیچ مشکلی پیش نمی آید و مسایل قدیمی هم کم کم حل می شوند. یک نوشیدنی بخرید و با همسرتان قدم بزنید. ستاره ها را بشمارید و فقط رویا ببینید. خودتان را بپوشانید که هوا سرد شده است.

 

yasin بازدید : 95 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - جمعه 2 اسفند 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: اگر شما به خاطر اینكه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است كمی ‌احساس یأس می‌كنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینكه دوران گذشته را بازسازی كنید و یا اینكه با عجله به سوی آینده حركت كنید، به لحظه حال توجه كنید. اما تا وقتی كه خودتان كاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد كه احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز دوباره می‌خواهید به مشكلات قدیمی توجه كرده و سعی می‌كنید برای تعادل برقرار كردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همكارانتان تعادلی متناسب برقرار كنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یك پروژه شده‌اید، در عمل كردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان كمتر كنید با مشكل مواجه خواهید شد. به جای اینكه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی كنید كارهایی انجام دهید كه با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی كنید و حتی وقتی به سر كار می‌روید تا بدان جا هم كشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید كه تا موقعی كه احساساتتان ناگهانی سر ریز نكرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت كنترل خود داشته باشید. وقتی كه این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله كنید؛ ه

 

yasin بازدید : 94 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - پنج شنبه 01 اسفند 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوىد سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید. وای به حال کسی که سر راه شما بایستد چرا که آماج تمام ناامیدی‌های شما خواهد شد مخصوصا اگر شما ندانید که چگونه  باید همه کارها را انجام دهید. بهترین سیاستی که می‌توانید اتخاذ کنید این است که کارها و پروژه‌های بزرگ تان را به وظایف کوچک تقسیم بندی کنید و یکی را پس از دیگری انجام دهید. تنها راه برای رسیدن به هدف تان این است که گام‌هایی کوچک اما با تعمق و تامل بيشتر بردارید!

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

 

yasin بازدید : 74 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 30 بهمن1392

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

 

yasin بازدید : 76 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 29 بهمن 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

 

فال روزانه

 

yasin بازدید : 78 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 28 بهمن 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ممكن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای كار كنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترك بودن برای شما بیشتر از آن چیزی كه خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید را فراموش كنید. امروز كه ماه در خانه همكاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش كنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یك امر بدیهی است و مهم‌ترین كاری است كه باید انجام دهید.

 

yasin بازدید : 90 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

فال روز یکشنبه 27 بهمن ماه سال 1392

مجله اینترنتی فرانشر

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.
شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید. 
شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.

 

yasin بازدید : 94 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

فال سال 1393, طالع بینی سال93, فال سال اسب

 فال سال 1393

 

لحظه تحویل سال 1393 هجری شمسی :

پنجشنبه 29 اسفند 1392 , ساعت 20:27:07  - مطابق 18 جمادی‌الاولی 1435 هجری قمری و 20 مارس 2014 میلادی .

 

-------------طالع بینی سال 1393---------------

 

yasin بازدید : 86 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - شنبه 26 بهمن 1392 

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

 

yasin بازدید : 69 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - جمعه 25 بهمن 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش "من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم" بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

 

yasin بازدید : 100 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 22 بهمن 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

فال روزانه

 

yasin بازدید : 69 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تست


طبق این تحقیقات موسیقی راک،رپ وتکنو معمولا متهم می‌شوند که سبب بروز رفتارهای خشونت‌آمیز در نوجوانان هستند.اما به گفته محققان آمریکایی آنچه که سبب بروز خشونت در پی گوش دادن به برخی موسیقی‌ها می‌شود،آهنگ نیست بلکه بار معنایی کلمات استفاده شده است.بار منفی کلمات گاهی می‌تواند سبب افزایش احساسات منفی و رفتارهای خشونت‌آمیز شود.کلمات حتی می‌تواند بر نوع نگاه به جامعه نیز تاثیر بگذارد.این موضوع به ویژه وقتی در یک موسیقی از کلمات رکیک استفاده می‌شود، پررنگ‌‌تر است...

 

yasin بازدید : 63 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پیشگویی های کهن , فال ازدواج,پیشگویی

۱» از تکه ای مقوا ۳۲ مربع به نشانه ۳۲ حرف الفبا ببرید و روی هر مربع یکی از حروف را بنویسید.
شب پیش از خواب مربع ها را وارونه درون ظرفی قرار دهید ، یعنی طوری قرار دهید که حروف مشخص نباشند و سپس درون ظرف را پر از اب کنید.

صبح فردا به ظرف آب نگاه کنید ، برخی از حروف یا تمام حروف نام فردی که با او ازدواج خواهید کرد روی اب مانده است.

 

 

yasin بازدید : 69 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

انواع فال و طالع بینی, نشانه بداقبالی, فال شمع

فال شمع

اگر شمع جرقه بزنه از همان طرفی که جرقه زده خبرهای خوشی به شما می رسه برای اینکه بفهمید چه کسی خبرهای خوشو برای شما می اره به اشک شمع توجه کنید اگر اشک شمع از طرف چپ بریزه اورنده خبر زنه و اگر از سمت راست بریزه آورنده خبر مرده با دقت در دامن شمع جایی که اشک ها جمع شده می تونید اول اسم طرف رو هم پیدا کنید اگر شمع با شعله ابی بسوزه نشانه اینکه در اتاق تنها نیستید و روحی هم در اتاقه.

 

yasin بازدید : 62 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست

کف دست و انگشتان ما حاوی استعدادها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود.

 

نکته : شما تنها با تلاش و تمرین مداوم و بررسی دست های متعدد خواهید توانست در مورد چاقی ، لاغری ، بلندی و کوتاهی شست دست نظر بدهید ، اگر مشخص کردن دقیق نوع شست دست برایتان مشکل است نگران نباشید زیرا این کار همانطور که گفته شد با تمرین و ممارست آسان خواهد شد.

 

yasin بازدید : 69 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فال و طالع بینی پیش بینی جنسیت نوزاد, تعیین جنسیت نوزاد با فال

پیش بینی جنسیت نوزاد قبل از تولد با جدول چینی

با استفاده از جدولی كه به مدت ۷۰۰ سال در مقبره ای نزدیك پكن دفن بوده و اكنون در انستیتو علوم پكن قرار دارد گفته می شود می توان جنسیت فرزند را پیش بینی كرد. در مورد دقت این جدول نظرات مختلفی وجود دارد كه از۶۵ تا ۹۵درصد عنوان شده است

 

آبی نمایانگر جنس مذکر
قرمز نمایانگر جنس مونث

 

yasin بازدید : 78 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

شناخت شخصیت, حالت چشم و ابرو, فال و طالع بینی

سطح چشمها : درگروه فردي كه ديد چشمانش از سايرين بالاتر است رهبر محسوب ميگردد، هنگاميكه شما ايستاده باشيد و ديگران نشسته شما در موضع قدرت قرار ميگیرید.

 

مالش چشم : زماني كه فردي چشمش را با انگشت اشاره مالش ميدهد نشانگر فريب و نيرنگ ميباشد.

از آنجايي كه فرد ميخواهد تماس ديداري را قطع كند بهانه ای بدست مي آورد كه به اين طرف و آن طرف نگاه كند و اين حركت غير ارادي يك افشاگر حسابي است كه فرد دارد دروغ ميگويد.

 

چشم برگرداندن : اين معمولا يك علامت مسلم از نيرنگ، گناه و دروغگويي است.

 

yasin بازدید : 53 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فال بدبختی ( طنز بسیار خواندنی و جالب )

 

فروردین : یا روز میمیرند یا شب.

اردیبهشت : نه تنها قادر به پرداخت اجاره خانه خود نمی شوند بلکه از صاحبخانه خود پول دستی هم می گیرند.

خرداد : کارت تلفن تغلبی نصیبشان میشود.

تیر : به دلیل سوراخ بودن جیبشان ۲۴۰ تومان از دست میدهند.

مرداد : دچار یک خود درگیری عجیب می شوند.

شهریور : کلید های خانه را گم می کنند.

مهر : به یک مسافرت خارجی می روند البته در خواب.

آبان : چک هایشان برگشت می خورد البته در بیداری.

آذر : لامپ تصویر تلویزیونشان می سوزد.

دی : در حالی که سوار اتوبوس هستند یکی از هم کلاسیهای خود را سوار بر ماکسیما می بینند.

بهمن : همه دنیا روز تولدش را فراموش می کنند.

اسفند : جوهر خودکارشان بر پیراهنشان پس میدهد تا بیش تر از همیشه تابلو شوند

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 2,033
  • بازدید سال : 76,400
  • بازدید کلی : 844,918