loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 56 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

انرژی های امروز بر پایه ارتباطات و همکاری استوار هستند. احتمالا در محیط کار و با همکاران در مورد پروژه های کاری و بیزینسی حرف خواهید زد و بیشتر زمان شما بر برنامه ریزی در این رابطه سپری خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که در یک نگاه عاشق شوید. این فرد کسی است که نزدیک شما نیست و آشنایی چندانی هم با او ندارید. هر نوع ارتباطی که امروز برقرار کنید -چه کاری یا عاطفی - همه بسیار موفق و عالی پیش خواهند رفت.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا اخیرا به این فکر می کنید که شغل خود را تغییر دهید؟ اگر این طور است باید احساسات خود را کنار بگذارید تا بتوانید با منطق و به طور مناسب این کار را انجام دهید. اگر احساسات را در تصمیم گیری های خود دخیل کنید، احتمال اینکه اشتباه کنید و با مشکل مواجه شوید، بسیار زیاد است. در اینترنت جست و جو کنید و همه مطالب و منابع مرتبط با ایده های خود را مطالعه کنید تا بی فکرانه وارد مسیر اشتباه نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در زندگی شما دوباره نور عشق خواهد تابید. اگر در حال حاضر با فردی در ارتباط هستید نیز باید بدانید این رابطه عمیق تر و صمیمی تر از همیشه خواهد شد و می توانید تجربیات شاد و متفاوتی را تجربه کنید. اگر هم مجرد هستید، بدانید در انتهای روز با فرد رویاهای خود آشنا خواهید شد. این فرد بسیار باهوش و دوست داشتنی است و از فناوری های روز آگاهی کامل دارد. سعی کنید امروز تا حد ممکن به زیبایی خود اهمیت بدهید و بهترین لباس ها را بپوشید و عطر خوب بزنید.

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز در درون خود تغییراتی احساس می کنید. جلوی آینه می روید و با خود می گویید چطور می توانید بسیار جذاب تر باشید! حتی شاید به سوپراستار شدن فکر کنید. به طور کلی، امروز به خود فکر می کنید و می خواهید تغییرات اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید. بیشتر این تغییر احساسی به واسطه از بین رفتن مشکلات قدیمی و برطرف شدن استرس های زیادی است که درروزهای گذشته داشته اید. این تغییرات را ایجاد و از روحیه خوب خود استفاده کنید و در مسیر شادتری قرار بگیرید. لباس های نو بخرید و به بهترین شکل لباس بپوشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با شریک عاطفی خود مکالمه ناخواسته ای خواهید داشت. البته خیلی نگران نباشد در انتهای بحث ها و مشاجره ها می توانید عمیق ترین احساسات خود را برای یکدیگر بگویید. مزیت این مشاجره این است که می توانید بسیار بهتر از قبل یکدیگر را بشناسید و درک درست تری از علاقه مندی های یکدیگر داشته باشید. رابطه عاطفی شما رنگ تازه ای به خود خواهد گرفت که برای زندگی هر دو شما بسیار خوب است و هر دو را در مسیر موفقیت های بیشتر قرار خواهد داد.

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز تنش و استرسی همه وجود شما را می گیرد که به واسطه آن همه روز خود را برای تحقیق و مطالعه صرف می کنید. یا به کتابخانه می روید یا در اینترنت به دنبال منابع مفید برای یادگیری بیشتر در مورد موضوعی که موجب استرس شما شده است، می گردید. دوست دارید کارهایی در شغل خود انجام دهید که موجب افزایش حقوقتان شود. اما خیلی هم به خود فشار نیاورید. مطالعه خوب است اما یک شبه هم نمی توان همه ایده ها را اجرایی کرد. با کار زیاد موجب خستگی و سردرد خود نشوید.

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز با همه وجود، محبت و اشتیاق فراوانی را به فرد مورد علاقه خود خواهید داد. رابطه عاطفی شما امروز در بهترین حالت خود قرار دارد. البته در میان روز شاید بخواهید کمی عقب نشینی کنید اما این کار را انجام ندهید. با همان رفتار مهربان و خوش بینانه به جلو پیش بروید. اجازه دهید جریان انرژی های امروز شما را به هر جا می خواهند بکشانند. هر چه کارها را آسان تر بگیرید احساس بهتری نیز خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز در ذهن خود ایده های بسیار خوبی شکل خواهید داد. تفکراتی در مورد شغلی که دارید باعث می شود تا نظرات و پیشنهادات جالبی پیدا کنید که موجب شوند تا درآمد خود را افزایش دهید. البته باید در این زمینه مطالعه کنید تا به ایده های خود انسجام بیشتری ببخشید و جنبه اجرایی و کاربردی پیدا کنند. به همین دلیل، بیشتر زمان خود را برای یافتن منابع و مقاله های مرتبط و مطالعه آنها صرف خواهید کرد. شاید در میان آنها روش هایی سوپرایز کننده برای اجرای پروژه در کوتاه ترین و مناسب ترین حالت پیدا کردید.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز به احتمال زیاد در یک جمع یا مهمانی شرکت خواهید کرد. در میان این جمع با دوستی قدیمی ملاقات می کنید که به طور کامل تغییر کرده است. همین تغییر برای شما جذاب است و بسیار دوست دارید به او نزدیک تر شوید و رابطه صمیمی تری با او داشته باشید. این فرد از دوستان قدیم شما بوده پس از اینکه به او نزدیک تر شوید هراسی به دل راه ندهید. شاید حتی بتوانید این دوستی و آشنایی را به ازدواج و رابطه دایمی تبدیل کنید. فراموش نکنید ازدواج های موفق با آشنایی های طولانی مدت شکل گرفته اند.

 

فال روزانه متولدین دی

پروژه های خلاقانه جدیدی که به فناوری و محصولات مدرن نیز مررتبط است، باعث می شوند تا شغل و کار حرفه ای شما وارد مسیر جدیدی بشود. شاید این همان فاصله و استراحتی بوده که مدت ها به دنبال آن هستید. این روش بسیار هیجان انگیز و جالب است و شما را سریع تر به اهدافتان می رساند. اگر امروز سرمایه گذاری مالی انجام دهید، شاید با فراز و فرود بسیاری مواجه شوید اما با کمی هوشیاری و دقت زیاد، می توانید در این مسیر نیز موفق شوید. بنابراین، احساس بد نداشته باشید. هر فکری که تصور می کنید خوب است را اجرا کنید. موفق خواهید شد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

اگر قرار است در روزهای آینده به سفر بروید، این را بدانید در طول این سفر با فردی آشنا می شوید که به نظرتان بسیار جذاب است و فاکتورهای موردعلاقه شما را دارد. این حس، سفر را برای شما جذاب تر می کند. ممکن است این سفر به شهری دور یا کشوری دیگر باشد. تنها نیز سفر نخواهید کرد. ولی هیچ کدام از این مسایل در اصل مطلب که آشنایی شما با فرد رویاهایتان است، تغییری ایجاد نمی کنند. به هر صورت سفری می روید که به عاشق شدنتان منجر می شود.

 

فال روزانه متولدین اسفن

امروز خبری در مورد دریافت پولی ناخواسته می شنوید که بسیار موجب خوشحالی شما می شود. شاید این پول سود سرمایه گذاری شما باشد. یا پاداش سخت کوشی در محل کار باشد. به هر صورت پولی به دست شما می رسد که می توانید آن را سرمایه گذاری کنید تا چند برابر شود. حتی شاید از یک شرکت بزرگ که حقوق خوبی هم می دهد، پیشنهاد کاری خوبی دریافت کنید. بیشتر خوشحالی امروز شما در زمینه کار و پول است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 573
  • بازدید ماه : 5,378
  • بازدید سال : 79,745
  • بازدید کلی : 848,263