loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 105 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه زیبا

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

 

http://img.doostiha.ir/uploads/2013/08/Love-SMS2.jpg

 

اس ام اس عاشقانه

میگن قدیمامحبت،معرفت،رفاقت وعبادت بین همه معنی داشت؟قدیمی میخوامت…

اس ام اس عاشقانه ۹۲

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسدبرایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم . . .

اس ام اس عاشقان

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

 

اس ام اس عاشقانه غمگین

نه ازآشنایان وفادیده ام/نه درباده نوشان صفادیده ام/زنامردمی هانرنجد دلم/که ازچشم خودهم خطادیده ام/به خاکستردل،نگیردشرار/من ازبرق چشمی بلادیده ام/وفای تورانازم ای اشک غم/که دردیده عمری،تورادیده ام….

اس ام اس عاشقانه سنگین

توتنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا کسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند …

اس ام اس عاشقانه خفن

رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست

اس ام اس عاشقانه زیبا

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

اس ام اس عاشقان

نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه
بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه
زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

اس ام اس عاشقانه

ﻫـﺰار ﺗﺎ وﻋﺪه دادی ﻧﻴﻮﻣﺪی ﻣﺎ رو ﻛﺎﺷﺘﻲ
‫اﻳﻦ دل ﻣـﻬﺮﺑﻮﻧﻮ ﭼـﺸﻢ اﻧـﺘـﻈـﺎر ﮔﺬاﺷﺘﻲ
‫ﺑـﺮای ﺑـﻲوﻓـﺎﻳـﻲ ﻫـﺰار ﺑـﻬـﻮﻧﻪ داری
‫ﻫﺰار و ﻳﻚ ﺷﻜﺎﻳﺖ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ داری

اس ام اس

سلام ای بی وفای بی مرووت / سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت !!!

اس ام اس عاشقانه

میگن قدیمامحبت،معرفت،رفاقت وعبادت بین همه معنی داشت؟قدیمی میخوامت…

اس ام اس عاشقانه ۹۲

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسدبرایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم . . .

 

اس ام اس عاشقانه غمگین

نه ازآشنایان وفادیده ام/نه درباده نوشان صفادیده ام/زنامردمی هانرنجد دلم/که ازچشم خودهم خطادیده ام/به خاکستردل،نگیردشرار/من ازبرق چشمی بلادیده ام/وفای تورانازم ای اشک غم/که دردیده عمری،تورادیده ام….

اس ام اس عاشقانه سنگین

توتنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا کسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند …

اس ام اس عاشقانه خفن

رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست

اس ام اس عاشقانه زیبا

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

اس ام اس عاشقانه جدید

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن
من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن
به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای
دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

اس ام اس عاشقانه

ﻫـﺰار ﺗﺎ وﻋﺪه دادی ﻧﻴﻮﻣﺪی ﻣﺎ رو ﻛﺎﺷﺘﻲ
‫اﻳﻦ دل ﻣـﻬﺮﺑﻮﻧﻮ ﭼـﺸﻢ اﻧـﺘـﻈـﺎر ﮔﺬاﺷﺘﻲ
‫ﺑـﺮای ﺑـﻲوﻓـﺎﻳـﻲ ﻫـﺰار ﺑـﻬـﻮﻧﻪ داری
‫ﻫﺰار و ﻳﻚ ﺷﻜﺎﻳﺖ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ داری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 762
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 4,808
  • بازدید سال : 79,175
  • بازدید کلی : 847,693