loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 52 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام درسته که نشد برات هدیه و قلب و شکلات بخرم
 اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی
 همیشه دوست دارم
سپندار مذگان مبارک

******************

دلم همچو آسمان پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید
 شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

******************

اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم
اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم
دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم
ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم

******************

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

******************

ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار
نگاهی ، یادی ، خاطره ای ،
برای آن روز که فراموش خواهیم کرد
که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

******************

عشق من تو باش
 نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم
تو باش
 تا در دنیای بزرگ تنهاییم ، تنها ترین باشی..

******************
هر چی عشقه با نگینش
هر چی خوبه بهترینش
آسمونا با زمینش
تقدیم تو باد بهترینم

******************
دلشوره اگر هست تویی تو
صد خاطره در محفل من هست تویی تو
غیر از تو کسی در دل من جای نداره
یک دوست اگر حاصل من هست تویی

ولنتاین مبارک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 819
  • بازدید ماه : 2,054
  • بازدید سال : 76,421
  • بازدید کلی : 844,939