loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 88 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

واکنش بازیگر زن به پوشش جنجالی‌اش در جشنواره رم

خبرگزاری مهر: یکی از بازیگر فیلم گس در پاسخ به انتقادهایی که به پوشش برخی از بازیگران این فیلم در مراسم فرش قرمز جشنواره رم شده بود، تاکید کرد که طراحان لباس باید به کمک هنرمندان بیایند تا آنها با بهترین پوشش در رویدادهای بین‌المللی حاضر شوند.

شبنم مقدمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که به تازگی جایزه بهترین بازیگر را به صورت مشترک با بقیه بازیگران فیلم "گس" از جشنواره فیلم رم دریافت کرده است درباه انتقادهایی که به نوع پوشش برخی از بازیگران این فیلم در جشنواره شده بود گفت: حضور یک گروه هنرمند ایرانی روی فرش قرمز جشنواره‌ای مانند رُم اتفاق مهمی بوده که البته تحت تاثیر انتقادها به نوع پوشش تعدادی از بازیگران فیلم قرار گرفت.

yasin بازدید : 328 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

طراح پوستر فیلم "آرایش غلیظ" که این روزها رونمایی شده و اثری متفاوت بین پوستر فیلم‌های سینمای ایران محسوب می‌شود، درباره این اثر توضیح داد.

امیرحسین شجاعی، هنرمند عکاس و طراح پوستر فیلم "آرایش غلیظ" که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در مورد این پوستر توضیح داد: همه المان‌هایی که در این اثر دیده می‌شود به نوعی در فیلم حضور دارند و روایت‌کننده گوشه‌ای از فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه پوستر "آرایش غلیظ" چهار بخش اصلی دارد، بیان کرد: چهره خانمی با عینک آفتابی، تصویر حرکت هواپیما در عینک خانم، عناصر مینی‌مال فیلم با چهره بازیگران و در
آخر تایپوگرافی پوستر بخش‌های مختلف پوستر هستند که این چهار بخش تمام حرف پوستر را بیان می‌کنند.

به گفته شجاعی، هیچ کدام از عناصری که در پوستر وجود دارد تزئینی نیست و در بخشی از فیلم حضور دارند و نقشی اساسی در داستان فیلم بازی می‌کنند.

وی مینی‌مال بودن عناصر موجود در پوستر را از ویژگی‌های آن دانست و بیان کرد: قرار بود این پوستر را شبیه یک سیرک طراحی کنم ولی بعد از آماده شدن طرح‌های اولیه، سازندگان این اثر سینمایی طرح سیرک را رد کردند پس به این طرح رسیدیم.

yasin بازدید : 53 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

شبکه عصبی مصنوعی,بزرگ‌ترین شبکه عصبی مصنوعی جهان,کاربرد شبکه عصبی مصنوعی

ابداع بزرگ‌ترین شبکه عصبی مصنوعی جهان
مرکز NVIDIA با همکاری تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد، بزرگ‌ترین شبکه عصبی مصنوعی جهان را با هدف مدلبندی چگونگی یادگیری مغز ابداع کردند.این شبکه 6.5 برابر بزرگ‌تر از شبکه‌ رکورددار پیشینی بود که در سال 2012 توسط گوگل طراحی شد.
شبکه‌های عصبی رایانه‌محور توانایی یادگیری چگونگی مدلبندی رفتار مغز را دارند.این رفتارها شامل تشخیص اشیا، کاراکترها، اصوات و شنودها هستند.

خلق شبکه‌های عصبی در مقیاس بزرگ از لحاظ محاسباتی بی‌نهایت هزینه‌بر است.این شبکه تشخیص گربه‌ها را به خودشان آموزش می‌داد و شامل 1.7 میلیارد پارامتر و نمایش مجازی ارتباطات بین نورون‌ها بود.در مقایسه، تیم استنفورد به رهبری اندرو ان جی، مدیر لابراتوار هوش مصنوعی این دانشگاه، شبکه‌ بزرگ خود را فقط با سه سرور و با استفاده از CPUهای متعلق به NVIDIA برای شتاب‌دادن به پردازش داده تولیدشده توسط شبکه، ایجاد کرد.

 

yasin بازدید : 69 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

ماشین لباسشویی,ماشین لباسشویی تاشو

ابداع ماشین لباسشویی تاشو قابل حمل توسط یک دانشجوی چینی
یک دانشجوی چینی یک ماشین لباسشویی سه کیلوگرمی طراحی کرده که قابل تا شدن و حمل در کیف است. پایه و لوله تاشوی این ماشین لباسشویی به شکل یک بشکه شستشو قابل گسترش است که شامل یک محور گردنده متصل به یک موتور الکتریکی کوچک است.

 

 

yasin بازدید : 59 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

چراغ قوه,چراغ قوه ال ایی دی,چگونگی کار کردن چراغ قوه ال ایی دی

چراغ قوه ای که با گرمای بدن کار می کند
یک دانش آموز 15 ساله کانادایی چراغ‌ قوه ای را طراحی و ساخته است که با گرمای بدن کار می کند.آن ماکوسینسکی دانش آموز دبیرستانی و چراغ قوه وی برنده نهایی جشنواره علمی گوگل شدند.


این چراغ قوه ال ایی دی با اثر گرما - برق کار می کند و نیروی برق خود را از نوسان سطح دما می گیرد. این چراغ قوه به نوعی طراحی شده است که وقتی یک طرف آن به واسطه گرمای دست گرم می شود هوا از سمت لوله خالی آن عبور کرده و آن را خنک نگاه می دارد.برق تولید شده با نوسان دما بین هر کدام از دو سوی پوشش چراغ قوه قدرت لازم برای روشن شدن چراغ های ال ایی دی را فراهم می کند.


آن ماکوسینسکی دو چراغ قوه مختلف ساخته است. چراغ قوه نخست با استفاده از یک لوله آلومینیومی ساخته شده که به علت خاصیت رسانایی حرارتی بالای آن به خوبی گرم می شود و چراغ قوه دوم با استفاده از یک لوله پی وی سی ساخته شده است.


هر دو چراغ قوه وقتی که تغییر بین دمای محیط و بدن بالاتر می شود، بهتر کار می کند. به عبارت دیگر هرچه محیط سردتر و بدن گرم تر باشد کار با این چراغ قوه ساده تر می شود. درحالی که این چراغ قوه ها با دمای 10 درجه سانتیگرادی کار می کند، اما باید اذعان کرد که نور آنها در دمای 5 درجه سانتیگراد بیشتر است.

 

yasin بازدید : 83 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

تسکین دردهای مزمن, دردهای مزمن, تسکین درد

تسکین دردهای مزمن با آغوش مصنوعی
جلیقه‌ای که آغوش فناوری پیشرفته را برای کاربرانش به ارمغان آورده می‌تواند به تسکین دردهای مزمن کمک کند.
 این جلیقه باتری‌خور از جیبهای هوا برخوردار بوده که در اطراف بدن برای القای حس آغوش متورم می‌شوند.

این فناوری بر پایه این ایده است که آغوش واقعی در مورد برخی از بیماریها مانند تنش، فشار خون بالا و بیماری قلبی از مزایایی برخوردار است.

تصور می‌شود که آغوش گرفتن باعث آزاد شدن هورمون اکسیتوسین شده که فشار خون را کاهش داده، باعث احساس آرامش شده و همچنین سطوح هورمون تنش‌زای کورتیزول را کاهش می‌دهد.
پژوهش محققان دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد که پس از 10 ثانیه در آغوش گرفتن، سطوح اکسیتوسین افزایش و کورتیزول کاهش می‌یابد.

پوست شامل شبکه‌ای از آشکارسازهای لمسی موسوم به ذره لاملار است. این سازه‌های تخم مرغی شکل شامل پایانه‌های عصبی هستند و تصور می‌شود تحریک آنها باعث فعالسازی عصب واگ می‌شود که از شکم به مغز کشیده شده است.

این امر نقش مهمی در کندتر کردن ضربان قلب و کاهش فشار خون و همچنین آزادسازی هورمون ها دارد.

 

yasin بازدید : 136 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

کاهش شدت درد زایمان,راههای کاهش درد زایمان,تاثیر تلاوت قرآن در کاهش درد زایمان

تاثیر تلاوت قرآن در ماه‌های آخر بارداری بر کاهش شدت درد زایمان
نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد: تلاوت آیات قرآن در سه ماه آخر بارداری منجر به کاهش معنی‌دار شدت درد در طول زایمان می‌شود.


زنان طی زایمان، شدت بالایی از درد را تجربه می‌کنند. نتایج پژوهش‌ها بیانگر آن است که 60 درصد از مادران نخست‌زا و 40 درصد از مادران چندزا این درد را شدید‌ترین درد ارزیابی می‌کنند و عدم تسکین آن می‌تواند تاثیر بسزایی در وضعیت فیزیولوژیکی زن داشته باشد.

این اثرات از جمله افزایش برون ده قلبی، فشار خون، میزان تنفس، مصرف اکسیژن و سطح کاتکولامین می‌تواند هم بر روی مادر و هم جنین اثرات سوء‌ داشته باشد.


درد هنگام زایمان می‌تواند بر روی کنترل احساسات زن نیز تاثیر بگذارد و با ترس همراه شود که سبب کند‌شدن جریان زایمان و درخواست مادر برای سزارین بدون علت خواهد شد. به رغم پیشرفت‌های نوین در طب، اداره مناسب درد زایمانی همچنان از معضلات علم مامایی محسوب می‌شود.از قرون متمادی و تا اواسط قرن بیستم کوشش‌های فراوانی برای تسکین درد زایمان از جمله استفاده از تلقین، جادوگری، دعا، طب سنتی، طب سوزنی، روان درمانی و مسکن‌های گوناگون انجام گرفته است.

 

 

تعداد صفحات : 556

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 1,710
  • بازدید سال : 76,077
  • بازدید کلی : 844,595