loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 54 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

2 عکس قدیمی دیده نشده از استاد جمشید مشایخی

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون دیروز 6 آذر وارد هشتادمین سال زندگی‌اش شد.

جمشید مشایخی که متولد ششم آذر 1313 است، در نیمه دوم دهه 30 خورشیدی با استخدام در اداره تئاتر به عرصه بازیگری وارد شد.

او پس از مدتی که از حضورش بر صحنه تئاتر می‌گذشت، با نمایش‌های تلویزیونی کار تصویری را هم شروع کرد که خیلی زود به بازی در سینما هم کشید.

2 عکس قدیمی دیده نشده از استاد جمشید مشایخی

yasin بازدید : 66 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

تصاویر خانه ۴۰ میلیون پوندی دیوید بکهام در لندن

این خانه شیک و مجهز دارای سالن آرایش مو است و تنها در سرویس حمام این خانه چند تلویزیون وجود دارد. تکناز : دیوید بکهام اکنون خانه جدیدی را در لندن به قیمت ۴۰ میلیون پوند خریداری کرده است.

 

تصاویر خانه ۴۰ میلیون پوندی دیوید بکهام در لندن
 
تصاویر خانه ۴۰ میلیون پوندی دیوید بکهام در لندن
yasin بازدید : 52 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

درخت کریسمس کاخ سفید

آنها یک درخت 18.5 فوتی را از بهترین مزرعه در پنسیلوانیا تهیه کرده و به کاخ سفید بردند.
قرار است این درخت در ایوان شمالی کاخ سفید قرار بگیرد.

تکناز : بانوی اول امریکا میشل اوباما به همراه دخترانش ساشا 12 ساله و مالیا 15 ساله و سگ خانوادگی شان درخت کریسمس کاخ سفید را تهیه کردند.

درخت کریسمس کاخ سفید + عکس

yasin بازدید : 90 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

عکس هایی از علاقه عجیب این دو زن جوان

عکس هایی از علاقه عجیب این دو زن جوان

در حالی که وقوع حملات مسلحانه و خشونت آمیز از جمله شکار بی رویه حیوانات در حال انقراض در آمریکا در سال‌های اخیر به امری متداول و حتی برگزاری مسابقه شده است و بارها نیز شاهد رفتارهای غیر انسانی برخی با حیوانات بوده‌اند.

انتشار عکسی از یک مجری تلویزیونی به همراه شرکت کننده دیگر یک شبکه آمریکایی که به شکار حیوانات عظیم‌الجچه علاقه بسیاری دارند جنجال آفرین شده این شرکت کنندگان با گرفتن عکس به سبک شکارچیان قرن نوزدهم از هم یک شیر نر و دیگر حیوانات بزرگ در سفر خود به آفریقای جنوبی شکار کرده‌اند و با منتشر کردن عکس‌هایی از آن بر روی صفحه فیس بوک‌های خود واکنش‌های تندی را متوجه خود کرده‌اند و خشم عمومی را برانگیخت.

ملیسار باکمن نام مجری تلویزیونی است که در عکس‌های گرفته شده با زیرنویس " یک شکار به یاد ماندنی در آفریقای جنوبی عجب شکاری" در صفحه فیس خود منتشر کرد.

با انتشار این عکس خشم بسیاری از جوامع حمایت از دوستداران گونه‌های خاص و حفظ محیط زیست را برانگیخت تا جایی که آنان با نوشتن طوماری مبنی بر شکایت از وی و دو شرکت کننده زن دیگر خواستار ممانعت از ورود آنان به آفریقای جنوبی به جهت پیش برد اهداف احمقانه و شیطانی‌شان به دولت‌مردان این کشور حمایت از حیوانات و محیط زیست ارسال نمودند.

این طومار را حدود 18 هزار نفر از ساکنین کیپ تاون و مینه سوتا و بسیاری از شهرهای دیگر ایالت‌های آمریکا به امضا رسیده است.
در حال حاضر ملیسا باکمن مجری یک برنامه تلویزیونی به نام "وینچستر ددلی پشن" هیجان شکار با وینچستر است.

گفتنی است "کلیر کوبین" عنوان برنده مسابقه‌ای است که با بیش از 70 گونه از حیوانات را شکار کند. الیویا آیرو میندی آرتور دو شرکت کننده دیگری هستند که قبل از ملیسا باکمن برنده این عنوان شده‌اند.

 

عکس هایی از علاقه عجیب این دو زن جوان

yasin بازدید : 78 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

اشتباهی که کودکان را به خواب ابدی برد

دستا‌نش به دنبال عروسک بافتنی می‌گشت که با مهر مادرانه در هم تنیده شده بود. موهای مشکی و روی سفید دختر بچه تا سیاهی شب و به سرخی خاک سرد شامگاه شده بود.

پس از ساعت‌ها تلاش امداد گران بالاخره ،ساعت 17:33 جسد بی جان دختر بچه 5 ساله خانواده قمی که  تمام آرزوهایش زیر خر‌وارها خاک مدفون شده بود بیرون کشیده شد.

ظهر دیروز یک ساختمان در شهرک فاطمیه قم بر اثر ساخت غیر اصولی و غیر مجاز ریزش کرد.

در اثر این حادثه دو کودک شش و هشت ساله زیر آوار ماندند. پس از ساعت‌ها تلاش توسط نیروهای امدادی ساعتی پیش جسد کودک شش ساله از زیر آوار کشف شد و دقایقی پیش نیز جسد کودک هشت ساله از زیر آوار خارج شد.

محمد دلبری شهردار قم با حضور در محل وقوع این حادثه از نزدیک در جریان علت وقوع این حادثه قرار گرفت. شهرک فاطمیه از مناطقی است که دارای بافت فرسوده بسیاری است.

عکس های امیر حسامی نژاد عکاس تسنیم و روح الله کلانتری از محل حادثه را در زیر می بینید.

صدای دوستانش به گوش می‌رسید که ملتمسانه‌ از مادرش اجازه چند دقیقه بازی کردن را می‌گرفتند اما این بار مرگ بود که به او هرگز اجازه بازی کردن نمی‌‌داد.

شب در سیاهی و سکوت خود فریاد می‌زد مادر سراسیمه بود و پدر به دنبال پناهگاهی،‌ بیابانی، تا دردهای پدار‌نه‌ا‌ش را فریاد زند.

سرما در گوش کودکی جولان می‌داد نه سرمای شب و زمستان بلکه سرمای سخت جدایی بود که بر پیکره خانواده چهار نفری نقش می بست.

صدای مادر بلند شد، پدر فریاد می زد امید داشتند که صدای پسر 11 ساله شان را برای یکبار گوش کنند. فقط ناله اش‌ را بشنود و یا چکید‌ن اشک بر روی گونه ‌اش پاک کند.

شیطنت‌های پسرا‌نه‌ا‌ش را در لابه لای شیشه شکستن‌ها و در خانه‌ها را زدن و فرار کردن میانجیگری کنند، اما حیف که الان دیگر فقط آرروزیش به جای مانده. . .

پدر و مادر چشمان انتظار فرزند پسرشان بودن ولی بی‌آنکه بدانند پسرک ساعت‌ها بود که به خواب فرو رفته بود. "ساعت 21:33 جسم بی جان پسر بچه از زیر آوار بیرون کشیده شد و اشک مردم را بی‌اختیار سرازیر کرد".

کوچه ساکت بود و سایه مرگ بر لباس شب گستر‌انیده شده بود. دیگر از امروز هیچکس صدای لی لی‌ دخترک 5 ساله را نشنید و کسی دیگر پا بر توپ زدن پسر 11 ساله را  نمی‌دید.

سکوت بود و ناباوری، عقبه یک اشتباه کوچک که سرنوشت کودکان را خواب کرد.

yasin بازدید : 105 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

عکس های جدید دکتر حسن روحانی در حال کوهنوردی

عکس های جدید دکتر حسن روحانی در حال کوهنوردی

با وجود اینکه دولت یازدهم از بدو شروع فعالیتش روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.

به گزارش تکناز به نقل از مهر رئیس جمهور در لباس کوهنوردی. حسن روحانی که پیش از این و در اولین روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری، در دیدار با وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، از علاقه اش به ورزش کوهنوردی گفته بود، این بار لباس ورزشی پوشید و در توچال تهران کوهنوردی کرد.

 

روحانی 16 تیرماه امسال در دیدار با «محمد عباسی» وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفته بود:«من شخصا به کوهنوردی علاقه‌مند هستم و آن را ورزشی نشاط‌ آفرین می‌دانم هم از نظر پستی‌ها و بلندی‌هایی که وجود دارد و هم از این منظر که منشاء زیبایی‌های طبیعت است.

کوه در فصول مختلف زیبایی‌های مخصوص به خود دارد که باید با توجه به امکانات و نیاز برای انجام آن ترویج و ترغیب صورت گیرد. باید امکانات لازم را برای ورزش علی‌الخصوص ورزش همگانی فراهم کرد.»

 

 

از کوهنوردی رئیس جمهور دولت یازدهم، که گفته می شود صبح امروز انجام شده، یک عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس را  ببینید:

رئیس جمهور منتخب ملت در حال کوهنوردی

 

س روحانی در کوه,روحانی دید

عکس های جدید دکتر حسن روحانی در حال کوهنوردی

تعداد صفحات : 556

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 3,356
  • بازدید سال : 77,723
  • بازدید کلی : 846,241