loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 62 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

عکس   قتل و بریدن سینه خواهر توسط برادر 17 ساله!

تراویس گالو ۱۷ ساله پس از حمله‌ور شدن به طرف خواهر خود تیاگالو با ضربات پی‌در‌پی چاقوی آشپزخانه وی را از پای درآورد به طوری قسمتی از اعضای بدن خواهرش نیز جدا شد.

به گزارش پلیس واشنگتن در پی حمله بی‌رحمانه برادر ۱۷ ساله با چاقوی آشپزخانه در مقابل دیدگان بهت‌زده والدین و دیگر بستگان خود, خواهر ۲۰ ساله خود را پس از درگیری لفظی با ضربات چاقو از پای د‌رآورد.
به گزارش فان خونه به نقل از اسوشیتد پرس، تراویس گالو ۱۷ ساله در اقدامی ناباورانه پس از حمله‌ور شدن به طرف خواهر خود تیاگالو در مقابل دیگر اعضای خانواده خود از جمله پدر و مارد و دیگر برادر و خواهرش با ضربات پی‌در‌پی چاقوی آشپزخانه از پای درآورد به طوری قسمتی از اعضای بدن خواهرش نیز جدا شد.
تراویس و تیاگو فرزندان پزشک معروف را برت گالو در بیمارست نیومبرسی بودند.
پدر آنان که صاحب ۱۲ فرزند است که سه تن از آنان فرزند خوانده و ۹ تن دیگر بچه‌های واقعی او هستند. این زوج ۱۴ نوه نیز دارند و قتل اخیر فاجعه‌ای وحشتناک قبل از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی و خانواده بزرگ خود عنوان کردند.
تراویس گالو که بسیار رفتار خشونت‌آمیزی داشت به صورت معمول و همیشگی با خواهر خود تیاگالو درگیری‌های بی‌شماری داشتند. تراویس گالو از فرزند خواندگان دکتر رابرت گالو بودند.
تراویس گالو پس از تکمیل پرونده از سوی بازپرس برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.

 

yasin بازدید : 390 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

عکس   تصاویر: حرکت بی شرمانه جاستین بیبر مقابل چشم طرفدارانش!

"جاستین بیبر" خواننده جوان هالیوودی که از نوجوانی موفق شد طرفداران زیادی داشته باشد، این روزها با حرکات بی شرمانه ناشایستی که انجام میدهد به چهره ای منفور تبدیل شده است.

 

 

او که این روزها برای اجرای برنامه نه در تورنتو حضور دارد، با حضور روی بالکن هتل به سوی طرفداران مشتاقی که برای دیدن او آنجا جمع شده بودند آب دهان پرتاب کرد. او در حالی مرتکب این عمل زشت شد که دوستان همیشگی اش در کنارش حضور داشته و شاهد این حرکات بودند.

 

او بعد از پرتاب آب دهان به سوی هواداران در حالیکه از این حرکت راضی و خشنود به نظر میرسید با خنده شروع به فیلمبرداری از آنان کرد. به گزارش فان خونه هوادارانی که برای دیدن اسطوره هنری خود به هتل محل اقامتش آمده بودند با دیدن این حرکات متعجب و حیران آن محل را ترک کردند.

 

شنیده میشود او به این کار عادت دارد و سابقا نیز به دلیل اینکه تصور کرده بود یک "دی جی" حین اجرای برنامه از او فیلمبرداری کرده است روی صورت او آب دهان پاشید و همچنین همسایه وی گزارش کرده بود زمانیکه به خاطر رانندگی پر خطر و با سرعت وی با ماشین فراری اش از او انتقاد کرده است او با بی ادبی آب دهانش را روی صورت او انداخته بود.

 

عکس   تصاویر: حرکت بی شرمانه جاستین بیبر مقابل چشم طرفدارانش!

 

yasin بازدید : 66 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

  • گالری عکس

عکس   کشف حجاب دختر جوان تهرانی در فردیس! (+تصاویر)

به گزارش تیتر یک - شرافت زن اقتضاء می کند هنگامی که از خانه بیرون می رود متین ، سنگین و با وقار باشد.

در طرز رفتار و پوشش خود باعث تحریک و تهیج نامحرمی نشود ، عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند، زبان دار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد. چرا که اسلام زن را تشویق به این کرده است که هر اندازه متین‌ و باوقار و عفیف‌تر در جامعه حضور یابند و خود را در معرض دید بسیاری از مردان نگذارند بر احترامش افزوده خواهد شد.
اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب‌تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می‌شوند و هر روز هم بیشتر مردم می‌پذیرند که جامعه تغییر کرده است!
همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند  به سوی خود جلب می کنند .
آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟
آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟
آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی  عمل کرده اند؟

عکس   کشف حجاب دختر جوان تهرانی در فردیس! (+تصاویر)

 

yasin بازدید : 61 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

عکس   عکس/ گیتارزنی مسی برای همسرش!

این تصویری از مسی و نامزدش است که در باغچه خانه شان در روساریو گرفته شده است.

"آنتونیا روکوزو"، نامزد "لیونل مسی" تصویری را در صفحه اینستاگرامش قرار داده که در آن هم لئو و هم خود او در حال گیتار زدن هستند و زیر آن نوشته:« با سال ۲۰۱۳ با سازهای موسیقی خداحافظی می کنیم.»

عکس   عکس/ گیتارزنی مسی برای همسرش!

 

yasin بازدید : 92 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

عکس   راه های شرعی جلوگیری از بارداری

جلوگیری زن بدون رضایت شوهر جائز نیست، ولی اگر مرد جلوگیری نماید مانع ندارد، اگر چه بدون رضایت زن باشد.

سوال: در مورد جنونهای پیشرونده آیا جلوگیری از حاملگی به وسیله اعمال جراحی (بستن لوله های منی در مرد و بستن لوله های تخمدان در زن) جائز است یا خیر؟
جواب: اگر موجب قطع نسل است جائز نیست. (استفتائات حضرت امام(ره)، ج۳، ص۲۸۱)
سوال: راههای شرعی جلوگیری از حاملگی را بیان فرمائید؟
جواب: جلوگیری از حاملگی در صورتی که موجب عقیم شدن یا نقص و فساد عضو نشود اشکال ندارد. البته جلوگیری زن بدون رضایت شوهر جائز نیست، ولی اگر مرد جلوگیری نماید مانع ندارد، اگر چه بدون رضایت زن باشد و «عزل» (ریختن منی خارج از رحم) مکروه است. (استفتائات حضرت امام(ره)، ج۳، ص۲۸۲ و۲۸۳)
سوال: آیا بعد از انعقاد نطفه جایز است نطفه را از بین بُرد؟
جواب: بعد از انعقاد نطفه جائز نیست. (استفتائات حضرت امام(ره)، ج۳، ص۲۸۴)
سوال: در صورتی که متخصصین و شورای پزشکی تشخیص دهند که آبستن بودن و وضع حمل برای زن خطر جانی دارد کورتاژ چه صورتی دارد؟
جواب: اگر خطر جان زن در بین باشد با اجتناب از محرمات خارجی اشکال ندارد، مگر آنکه طفل زنده باشد که مجاز نیست. (استفتائات حضرت امام(ره)، ج۳، ص۲۸۴)
سوال: زن حامله ای حدود ۳۰ سال قبل کاری کرده که بچه اش سقط شده است، مسلماً دیه ای به آن تعلق می گیرد، با توجه به اینکه پدر بچه فوت شده سۆال این است که این دیه را به چه کس باید بپردازد؟ و آیا نرخ دیه باید مطابق نرخ سی سال قبل پرداخت شود یا نرخ امروزی میزان است؟
جواب: اگر مباشر سقط بوده باید دیه را عیناً یا به قیمت فعلی به ورثه پدر بچه سقط شده بپردازد. (ر.ک، استفتائات حضرت امام(ره)، ج۳، ص۲۹۲ س۳۴)
سوال: الف) در شرایط فعلی مملکت اسلامی ، جلوگیری از بچه دار شدن برای مرد یا زن جایز است یا نه؟ ب) اگر موجب لمس یا نظر نا محرم( زن نامحرم یا مرد) باشد حکم چیست؟ ج) اگر موجب عقیم شدن دائمی باشد حکم چیست؟

 

yasin بازدید : 87 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

عکس   ذکرهایی برای حل مشکلات و وسعت رزق و روزی

کسی که زیاد استغفار گوید و از خدا عذرخواهی کند; خداوند از هر غصّه ای برایش گشایشی قرار دهد و از هر تنگنایی راه فراری پیش پایش گذارد و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد.

امام علی علیه السلام فرمود: ای کمیل اگر سختی و فشار بر تو روی آورد زیاد بگو «لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم» تا بر طرف گردد و اگر نعمتی از جانب خدا به تو رسید زیاد بگو «الحمدلله» تا افزون گردد و چون روزیت دیر رسید زیاد بگو»استغفرالله ربی و اتوب الیه» تا وسعت یابی. (تحف العقول، ص ۱۶۸)
ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
اذکاری که توصیه شده‌اند، علاوه بر آن که باعث غفلت‌زدایی از انسان می‌شوند، معارف الهی را نیز آموزش می‌دهند و ره‌توشه معرفتی مسافران به سوی خدا را فراهم می‌کنند، چنانکه ذکر شریف «لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظیم» که از گنجینه‌های آسمانی می‌باشد.
«قال الله تعالی لنبیه صلی الله علیه و آله و سلم فی لیلة المعراج: اعطیتک کلمتین من خزائن عرشی لا حول و لا قوة الا بالله و لا منجا منک الا الیک (بحارالانوار، ج ۹۰، ص ۱۸۶) معنای بلند و فواید فراوانی دارد.
امام باقر (سلام الله علیه) در تفسیر این ذکر فرمودند: آنجا که قدرتی را به جا صرف کرده و خدا را اطاعت کرده‌اید، این قدرت بر اطاعت، از ناحیه خداست و آنجا که معصیت نکرده‌اید، در حقیقت، عنایت الهی بین شما و آن معصیت حائل شده است. به گزارش فان خونه پس لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم یعنی: لا حول لنا عن معصیة الله الا بعون الله و لا قوة لنا علی طاعة الله الا بتوفیق الله عزوجل. (بحارالانوار، ج ۹۰، ص ۱۸۷)
گاهی انسان را به گناه دعوت می‌کنند، اما مانعی در مسیرش پدید می‌آید. او نمی‌داند راهی که به آن دعوت شده است، راه گناه است و یا نمی‌داند چرا راه‌بندان شد، اما بعد می‌فهمد او را به مجلس گناه دعوت کرده بودند و این راه‌بندان، همان حول الهی بود که بین او و گناه حائل شد. این که ما در نماز می‌گوییم: «بحول الله و قوته اقوم و اقعد» به این معنا نیست که فقط در حال نماز که برمی‌خیزیم و می‌نشینیم، بقوة الله است؛ بلکه به این معناست که همه حرکات و سکنات ما، در نماز و در غیر نماز به قوت الهی است.

 

تعداد صفحات : 556

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 2,034
  • بازدید سال : 76,401
  • بازدید کلی : 844,919