loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 87 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بی خوابی,درمان بی خوابی,اختلال خواب

روشهای خاموش کردن ذهن برای خوابیدن راحت و سریع
خواب برای حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد. در طول خواب است که بدن ما خود را بازسازی کرده و التیام می‌بخشد، ذهنمان آرام می‌شود و ناخودآگاهمان در طول رویا وارد بازی می‌شود.
خیلی‌ها نمی‌دانند که ما واقعاً به چه مقدار خواب نیاز داریم. این سوال هیچ پاسخ مشخصی ندارد. هرچه رشد می‌کنیم و سنمان بالاتر می‌رود، مقدار خواب موردنیازمان متفاوت می‌شود و اینکه می‌گویند هر فرد به هشت ساعت خواب نیاز دارد یک باور غلط است. بعضی افراد با شش یا هفت ساعت خواب راحت هستند، بعضی با نه تا ده ساعت. بدن هرکدام از ما از نظر بیولوژیکی متفاوت است و مهمترین چیز کیفیت خوابمان است و اینکه وقتی خسته هستیم بخوابیم.

 

yasin بازدید : 69 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

الگوریتمی برای نویسندگی,اختراعات جدید

ابداع الگوریتمی برای نویسندگی آسان‌تر
فیلیپ ام پارکر، محقق بازاریابی در INSEAD، سیستمی را طراحی کرده که برای جمع‌آوری داده‌ها به شکل کتاب و به طور خودکار از یک الگوریتم استفاده می‌کند.
سیستم جدید که بیش از یک موتور جستجوی هوشمند است، فقط به چند دقیقه یا چند ساعت برای اسکن پایگاه داده‌های مرتبط با هر موضوع و سازماندهی آن‌ها به شکل یک گزارش تخصصی نیاز دارد.

 

yasin بازدید : 81 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

شارژر حرارتی,piphany onE Puck,کاربردهای شارژر حرارتی

تصاویر شارژر حرارتی برای موبايل
تا به حال پيش آمده است که به اين موضوع فکر کنيد که آيا مي توان انرژي هاي هدر رفته در زندگي شخصي را دوباره استفاده کرد ؟!
پاسخ تمام افراد مطمئنا آري است زيرا هيچ کسي دوست ندارد انرژي هاي فسيلي به زودي از بين برود و زندگي بسياري از افراد مختل شود همين تفکر را نيز مخترع شارژر حرارتي Epiphany onE Puck داشته است.

 

 

yasin بازدید : 78 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

مرکز تجارت جهانی شانگهای، چین
این بنا با 492 متر ارتفاع، جایی مهیج برای بازدیدکنندگان به حساب می‌آید. در کنار قسمت‌های اداری در این بنا، مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها و همچنین سکوهایی برای مشاهده اطراف وجود دارند که منظره‌ای سرگرم‌کننده از پودونگ را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. طراحی غیر‌معمول و جالب توجه این بنا، فشار باد را کاهش داده و در عین حال ادای دینی است به اساطیر باستانی کشور چین.

  زیباترین آسمان‌ خراش های جهان,برترین آسمان‌ خراش های دنیا,گردشکری,تور گردشگری

   

 

yasin بازدید : 94 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

لباس لیلا حاتمی در جشنواره کن , رتبه لباس لیلا حاتمی

 

پرس تی وی با چاپ تصویر لیلا حاتمی در مراسم اختتامیه فستیوال کن نوشت که بازیگر مطرح ایرانی که فوق العاده به زبان فرانسه مسلط است و ...

 

لباس لیلا حاتمی که روزهای اخیر در محافل بین المللی و از جمله در فستیوال کن نامش مطرح و بسیار مورد توجه رسانه های دنیا بود، از سوی یکی از مهم ترین مراکز لباس و مد دنیا به عنوان یکی از 10 لباس برتر مراسم فرش قرمز اختتامیه کن انتخاب شد.

 

 

yasin بازدید : 71 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

فرش تبریز الهام برند هرمس , طراحی جدید برند هرمس
وب‌ سایت « مت گارمون » که از معتبرترین سایت‌های تخصصی در حوزه فرش‌های آنتیک و قیمتی است، خبر استفاده از طرح فرش تبریز در لباس‌های جدید برند « هرمس » را منعکس کرده است.

برند بین‌المللی و سرشناس « هرمس » در جدیدترین طراحی لباس‌های مخصوص فصل سرما به سراغ فرش تبریز رفته تا ظرافت و زیبایی هنر ایرانی را در قالب جدیدترین لباس‌های خود به تصویر بکشد.

yasin بازدید : 68 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

کیف دستی برند مارکزا,کیف مجلسی برند Marchesa


برند مارکزا که اغلب به اشتباه مارچزا تلفظ می شود، برندی درجه یک در حوزه پوشاک زنانه است که در سال 2004 توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ تأسیس شد. بانوان بازیگر هالیوودی زیادی این برند را می پسندند و پیراهن های مجلسی آن را برای فرش قرمز فیلم هایشان انتخاب می کنند.

 

تعداد صفحات : 556

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 470
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 76,072
  • بازدید کلی : 844,590