loading...
دانلود جزوه دانلود پروژه دانلود کتاب دانلود مقاله
yasin بازدید : 72 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

آموزش ساخت ساک دستی هدیه

آموزش ساخت ساک دستی هدیه

آموزش ساخت ساک دستی هدیه

 

طرز ساخت این ساک بسیار ساده و آسان است. این ساک جادار بوده و برای بسته‌بندی هدایا یک جور زیادی استفاده می‌شود. پشت و جلوی کیف را با برچسب‌های مختلف تزئین کنید.

اندازه نهائی: طول ۳۸ سانتی‌متر، عرض ۳۸ سانتی‌متر، ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر

 

- مواد لازم:

کاغذ ضخیم برنجی آبی روشن ۴۶ در ۷۰ سانتی‌متر برای کیف، کاغذ ضخیم برنجی آبی دو تکه ۱۳ در ۲۰ سانتی‌متر برای دسته‌ها، برچسب

 

آموزش ساخت ساک دستی هدیه

 

آموزش ساخت ساک دستی هدیه

yasin بازدید : 70 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

تصاویر بی نظیر از شاه کرکس با سری رنگارنگ

تصاویر بی نظیر از شاه کرکس با سری رنگارنگ
 
 
شاه کرکس از جمله بزرگ‌ترین لاشخورهای دنیا به حساب می‌آید. منقارهای کج و قدرتمند این جانوران برای پاره کردن مردار به خوبی سازش پیدا کرده است.
 
دلیل عادت غذایی غیر اشتها آور خود، شاه کرکس‌ها به تنهایی یک طاقچه بوم‌شناختی را پر می‌کنند، و به جلوگیری از گسترش بیماری‌های ناشی از باقیمانده اجساد کمک می‌کنند.
 
تصاویر بی نظیر از شاه کرکس با سری رنگارنگ
yasin بازدید : 85 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

1 ـ از كلیشه‌ها برای طراحی الهام نگیرید

طرح‌های بی‌زمان بهترین وسیله‌ای است تا شما را از قیدو‌بند خلاص كند. وقتی در جایی زندگی نمی‌كنید كه نیاز به آفتابگیرهای بزرگ داشته باشد چرا باید پرده‌های سنگین آویزان كنید؟ اگر خودتان را مجبور كنید كه همه این كلیشه‌ها را در خانه‌تان به كار ببرید، می‌بینید كه در یك پارك موضوعی گیر افتاده‌اید؛ پاركی كه تركیبی از چیزهای به درد نخور اما كلیشه‌ای‌ است.

به جای این چیزها می‌توانید فضاهای خلوت‌تر و تمیزتری داشته باشید.

2 ـ از تركیب سبك‌های مختلف طراحی نترسید

طراحی مدرن به دنبال تركیب عناصری از سبك‌های قدیمی و جدید است. بنابراین فكر نكنید كه اگر لازم است طراحی منزلتان را عوض كنید. باید همه چیزهایی را كه در اختیار دارید و عمری برای جمع‌كردنشان سعی كرده‌اید، دور بریزید. گاه می‌توانید با عوض‌كردن یكی از عناصر فضایی مدرن و جدید خلق كنید. فكر كنید اگر از میز و صندلی غذاخوری‌تان خسته شده‌اید شاید فقط با تعویض صندلی‌ها یا حتی با روكش‌كردن آنها به سبكی جدید یك فضای جدید ایجاد كنید.

3 ـ كارهای هنری را در كنار هم آویزان كنید

از آویزان كردن مجموعه‌ای از تابلوها در كنار هم نگران نباشید. لازم نیست حتما تابلوهای گران‌قیمت داشته باشید و با آویزان‌كردن یكی از آنها احساس كنید كه درست‌ترین كار را انجام داده‌اید. گاه با قراردادن چند قاب ساده با نقاشی‌های ساده می‌توانید مجموعه‌ای دلنشین فراهم كنید. اگر از تركیب رنگ سر دربیاورید و هماهنگی لازم را در كنار هم قرار دادن آنها رعایت كنید، نباید از چیزی نگران شوید.

4 ـ تا آنجا كه می‌توانید خست به خرج ندهید

منظور از خست به خرج ندادن این نیست كه پول خرج كنید بلكه منظور این است كه در طراحی دست و دلباز باشید. خودتان را محدود نكنید و به خودتان اجازه بدهید كه فرم پرده‌ها را عوض كنید و با استفاده از پارچه‌های مقرون به صرفه در اتاق خواب از پرده‌های پف‌دار كوتاه یا پرده‌های كم‌چین اما بلند و ریخته استفاده كنید تا یك فضای متفاوت ایجاد شود. با عوض‌كردن مدل پرده به جای استفاده از 10 متر می‌توانید با 3 متر پارچه آن هم از نوع ارزان‌تر فضایی متفاوت برای اتاق خواب خود و بچه‌هایتان ایجاد كنید.

5 ـ به فكر استفاده جدید از وسایل همیشگی باشید

یكی از طراح‌های دكوراسیون پیشنهاد تازه‌ای داده است. او می‌گوید تختخواب دلیلی ندارد كه همیشه تختخواب باشد. اگر شما تختخوابتان را با چند كوسن تزیین كنید و آن را در جایی قرار بدهید كه بتواند به عنوان یك كاناپه هم مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توانید هر ساعت از روز بدون این‌كه احساس كنید كه دارید به خواب می‌روید استراحت كوچكی بكنید و لم بدهید و كتاب بخوانید یا كاموا ببافید.

yasin بازدید : 85 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

حامد بهداد بازیگر سینمای ایران سال ۱۳۵۲ در نیشابور به دنیا آمده است. حامد بهداد با فیلم «آخر بازی» ساخته همایون اسعدیان، به سینمای ایران معرفی شد و به خاطر بازی در همین فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

عکسی جدید از حامد بهداد در نوجوانی

«بوتیک»، «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «باغ فردوس، پنج بعد از ظهر»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «سعادت آباد» و «نارنجی پوش» از جمله فیلم‌های این بازیگر سینمای ایران است.

بهداد سال ۱۳۸۹ به خاطر بازی در فیلم «جرم» ساخته مسعود کیمیایی توانست سیمرغ بلورین نقش مکمل جشنواره فجر را به دست آورد. ناصر تقوایی هم بهداد را برای ایفای نقش اصلی فیلم «چای تلخ» انتخاب کرد ، اما این فیلم ناتمام ماند.

 

yasin بازدید : 52 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
بیوگرافی الناز شاکردوست:
 
بیوگرافی الناز شاکردوست
 


الناز شاكردوست در سال 1363 در یكی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشكده هنرو معماری دانشگاه تهران است. كلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نكته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشكده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

 

yasin بازدید : 80 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
بیوگرافی حامد بهداد
بیوگرافی حامد بهداد

 

 

بیوگرافی حامد بهداد:

متولد 6 آبان 1352 مشهد
برای اولین بار با ایفای نقش اصلی در فیلم « آخر بازی » (همایون اسعدیان، 1379) سینما را تجربه کرد و برای بازی در همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد. اما بعدها با وجود اینکه هیچگاه در شکل و شمایل نقش اول ظاهر نشد، اما توانست بازیهای در خور توجهی از خود در قالب نقش مکمل در فیلم های مختلف به جا بگذارد که از جمله می توان به فیلم های « بوتیک » (حمید نعمت الله، 1381)، « این زن حرف نمی زند « (احمد امینی، 1381)، « کافه ستاره » (سامان مقدم، 1384) و « آدم » (عبدالرضا کاهانی، 1385) اشاره کرد. اما پررنگ ترین بازی او در قالب نقش مکمل، بازی در فیلم « روز سوم » (محمدحسین لطیفی، 1385) بود که در نقش یک افسر عرافی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می شود، ظاهر شد و موفق شد نظر اکثر کارشناسان و منتقدان سینمایی را به خود جلب کند و برای دومین بار پس از « آخر بازی » کاندید سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجم جشنواره فیلم فجر شود. بازی حامد بهداد در « روز سوم » اوج هنرنمایی اوست.

 

yasin بازدید : 62 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های تنهایی ! ( 120 )

 

حال “من” دیدن دارد وقتی کسی حال “تو” را میپرسد …
.
.
.
.
آسوده باش دل من ،
دیگر تو را به کسی نخواهم داد …
.
.
.
.
کسی که تصمیم می گیرد و عمل نمی کند به خود نیرنگ می زند

 

تعداد صفحات : 556

درباره ما
دانلود جزوه , دانلود پروژه , دانلود کتاب , دانلود مقاله , سرگرمی , تفریحی , عکس , مد و فشن و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان راجب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5557
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 806
  • بازدید ماه : 2,041
  • بازدید سال : 76,408
  • بازدید کلی : 844,926